نوشته شده توسط : ehsan

تکنولوژی در طی این چند دهه تاثیر زیادی بر زندگی مردم گذاشته است. تلفن همراه هم از پدیده هایی است که جوامع بشری را تحت الشعاع قرار داده. در همین راستا نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال 73 آغاز شد. در طول این سال ها اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور سعی بر افزایش خدمات خود برای مشتریان داشته است.

یکی از موارد پر استفاده ی تلفن همراه، اینترنت همراه است. به همین منظور همراه اول اقدام به ارائه ی بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم ها با قیمت های متنوع کرده است.

بسته های اینترنت نسل سوم، چهارم و چهار و نیم به نام نوترینو به مخاطبان عرضه شده است که تفاوت زیادی با تکنولوژی نسل های گذشته دارد.

با استفاده از سرویس اینترنت نوترینو امکان استفاده از خدماتی چون اینترنت پر سرعت، تماس تصویری، بازی های آنلاین، دانلود ویدیو و ... برای شما فراهم می شود. امکان استفاده از این بسته ها بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و استفاده از آن بدون فعال سازی بسته های اینترنت نیز میسر است.

برای فعال سازی اینترنت نوترینو کافیست یک پیامک به 8088 ارسال کنید، یا کد دستوری *10*123# را شماره گیری نمایید. هم چنین می توانید با ارسال پیامک به شماره 8008 تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت کنید.

برای مشاهده و خرید بسته ها می توانید از سامانه *10*32# و یا *100# و یا ارسال عدد 32 لاتین به 009810و یا 8080 استفاده کنید.

اطلاع از حجم و زمان باقی مانده از سرویس هم با شماره گیری کد *10*320# و *100*0# و یا ارسال عدد 0 لاتین به 8080 برای مشترکان همراه اول مقدور می باشد.

بسته های آلفا و آلفا+ :

بسته های نوترینو در دو نوع آلفا+ ( با سرعت بدون مرز ) و آلفا ( با محدودیت سرعت ) به مشترکین ارائه می شود.

بسته های آلفا+ با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای از اینترنت را ممکن می سازد. برای کسانی که از اپلیکیشن های صوتی و تصویری استفاده می کنند یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند، این بسته ها بسیار مناسب هستند.

بسته های های آلفا، بسته های اینترنتی با سرعت محدود هستند که اینترنت مطمئن و ارزان قیمت را به مشترکان ارائه می دهد. این بسته ها برای مشترکانی که گوشی آنها نسل سه و چهار را پشتیبانی نمی کند یا محل زندگیشان در مناطق بدون پوشش شبکه نسل سوم قرار دارد، در نظر گرفته شده است.

بسته های آلفا+ شبانه :

این بسته ها با قیمت مناسب و حجم محدود ، فقط برای استفاده شبانه از ساعت 2 تا 7 بامداد طراحی شده اند. برای مشاهده این بسته ها *100# را شماره گیری کنید.

برای خرید و فروش سیم کارت، اطلاع از قیمت سیم کارت و هر آنچه در باره ی سیم کارت لازم است بدانید سایتخرید و فروش سیم کارت رند باز را دنبال کنید.



:: برچسب‌ها: سیم کارت , خریدسیم کارت , فروش سیم کارت , خرید و فروش سیم کارت , قیمت سیم کارت , خرید آنلاین سیم کارت , ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ehsan

ایرانسل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور بسته های تشویقی مختلفی را برای استفاده مشترکان خود قرار داده است. مشترکان ایرانسلی می توانند با خرید هر یک از این بسته ها هزینه هایشان را مطابق با الگوی مصرف خود کاهش دهند.

بسته های مکالمه ویژه سیم کارت های اعتباری :

این بسته ها 30 روزه هستند و فقط برای تماس های داخل شبکه ( ایرانسل به ایرانسل ) کاربرد دارند. برای استفاده از این بسته ها می توانید از کد های دستوری زیر استفاده کنید.

20 دقیقه 1500 تومان، کد دستوری #1*55*555*

40 دقیقه 2800 تومان، کد دستوری #2*55*555*

80 دقیقه 5200 تومان، کد دستوری #3*55*555*

160 دقیقه 9600 تومان، کد دستوری #4*55*555*

320 دقیقه 17600 تومان، کد دستوری #5*55*555*

1000 دقیقه 45000 تومان، کد دستوری #6*55*555*

بسته های مکالمه سیم کارت های دائمی :

این بسته ها هم مانند بسته های سیم کارت اعتباری 30 روزه و فقط برای تماس های داخل شبکه هستند.

100 دقیقه 5500 تومان، کد دستوری #1*55*555*

200 دقیقه 10000 تومان، کد دستوری #2*55*555*

400 دقیقه 18000 تومان، کد دستوری #3*55*555*

800 دقیقه 32000 تومان، کد دستوری #4*55*555*

بسته های اینترنتی :

مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد #5*555* هر یک از بسته های اینترنت را برای شماره ی خود و دوستانشان خریداری کنند. زمان مصرف این بسته ها بسیار مناسب بوده و شما می توانید مطابق با نیاز خود از بسته های ساعتی تا بسته های سالیانه را استفاده کنید.

بسته های اینترنت چند کاربره :

مشترکان ایرانسل می توانند با این سرویس یک حساب اینترنت همراه ایجاد کنند و تا 10 کاربر بین اعضای خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند. در این سرویس کسی که حساب را ایجاد کرده می اواند میزان استفاده اوسط هر کاربر زیر شاخه را ببیند و برای استفاده ی کاربران محدودیت تعیین کند.

بوم و بوم+ :

صاحبان خطوط ایرانسل می توانند با استفاده از سرویس بوم، تعداد پیامک فارسی ایرانسلی و دقایق مکالمه ایرانسلی و حجم اینترنت خود را انتخاب کنند و بسته ی مورد تظر خودشان را بخرند. در صورتی که حجم اینترنت همراه به پایان برسد، می توانید از اعتبار مکالمه بسته ترکیبی تان استفاده کنید و بر عکس. برای ساختن بسته مورد نظرتان می توانید از سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من و کد دستوری #5*5*555* استفاده کنید. برای اطلاع از باقی مانده بسته بوم یا بوم+ می توانید از کد های #3*4*1*555* ( برای بوم+ ) و #4*4*1*555* استفاده کنید.

 

جهت خرید سیم کارت ایرانسل می توانید از سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز استفاده کنید



:: برچسب‌ها: سیم کارت , خریدسیم کارت , فروش سیم کارت , خرید و فروش سیم کارت , قیمت سیم کارت , خرید آنلاین سیم کارت , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ehsan

از زمانی که مردم برای ثبت نام سیم کارت و دریافت آن باید چکی به مبلغ پنج میلیون ریال پرداخت می کردند بیست و چهار سال می گذرد ،روزهایی که تمام اعضای خانواده ساعت ها پشت ادارات پست برای ثبت نام سیم کارت صف می کشیدند تا عرضه ی سیم کارت پنج هزار تومانی در دکه های روزنامه فروشی. . در این سال ها قیمت سیم کارتفراز و نشیب های بسیاری را به خود دیده است

ارزش سیم کارت ها بسته به اپراتور،داةمی و اعتباری، صفر و کار کرده، پیش شماره و نوع رند بودن بسیار متفاوت است. نبود ساز و کاری مشخص برای تعیین قیمت سیم کارت ها و گستردگی فروشندگان و مشتریان این کالا باعث بوجود آمدن بازه ی قیمتی گسترده ای در این بازار شده است.

سایت خرید و فروش سیم کارت رند باز به منظور اطلاع یافتن مشتریان از قیمت سیم کارت به منظور خرید و یا فروش آن، برای اولین بار اقدام به راه اندازی سرویس قیمت گذاری در دو بخش ربات و کارشناسی نموده است. با استفاده از بخش ربات قیمت گذاری سیم کارت شما میتوانید از قیمت تخمینی سیم کارت خود در لحظه اطلاع پیدا کنید. در بخش قیمت گذاری تخصصی هم سیم کارت شما توسط کارشناسان بازار سیم کارت ارزش گذاری شده و قیمت آن در کمترین زمان توسط پیامک به شما ارسال می گردد.

این اولین بار است که قیمت سیم کارت توسط نرم افزار و بدون  دخالت نیروی انسانی به صورت فوری و در لحظه محاسبه و اعلام می شود. البته ضریب خطاهایی هم وجود دارد که برای جبران آن ها بخش قیمت گذاری تخصصی با نیروی کارشناس انسانی در سریع ترین زمان ممکن سیم کارت شما را کارشناسی کرده و قیمت آن را به شما ارسال می کند.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت , خریدسیم کارت , فروش سیم کارت , خرید و فروش سیم کارت , قیمت سیم کارت , خرید آنلاین سیم کارت , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()